2019. júniusában Magyarországon elsőként, a Heoscont Kft. kivitelezésében készült el a 67-es főközlekedési út felújítása kapcsán egy olyan 191 m hosszú kísérleti szakasz, melyre ráhajtva egy 66 hangjegyet tartalmazó, 9 mp.-en keresztül tartó dallam hallható. A helyes hangmagasságú "lejátszáshoz" 80 km/órás utazósebesség szükséges.
A sikeres kísérletek után a végleges helyszínen 30 mp.-es dallam lesz hallható a pálya 604 m hosszú szakaszán, az 59-es és 60-as kilométerszelvény között. A telepítés tervezett időpontja 2019. szeptember. A képre kattintva a YouTube-ra feltöltött videót tekintheti meg a kísérleti szakaszról.
A sajtóban számos cikk, beszámoló született a zenélő útról. Az ATV riportfilmje Sváby András műsorában itt érhető el (18.50-től). További cikkek, videók itt , itt és itt (2019)
A Stradacolor Kft. és a Heoscont Hungária Kft. közreműködésével a 2017 évi Közlekedés Kultúra Napja alkalmából a Budapest Közút szakmai felügyelete mellett, Rákosmente Önkormányzatával együttműködésben a XVII. kerületi Naplás út és a Drégelypalánk utca kereszteződésénél található gyalogátkelőhely festését újította fel.
A hazai alkalmazásban újdonságnak számító, itt alkalmazott SolidPlus 30 jelű, 100-800 mikronos speciális üveggyöngy a szokásos üveggyöngyök használatánál előírt fényvisszaverő képességet legalább háromszorosan haladja meg, így az éjszakai láthatóságot drámai mértékben javítja.
A képre kattintva a YouTube-ra feltöltött videót tekintheti meg. A Rákosmente TV beszámolója az eseményről itt érhető el. (2017)
Az M85 és M86 autóutak burkolatainak festése oldószeres festékkel, thermo plasztikkal, üveggyöngy szórással. A tartós burkolati jel akusztikus optikával készült, melyre 36 hónap jótállást vállaltunk. (2015)
A 82. és 83. számú főközlekedési utak, valamint két további városi út csomópontjának kialakítása során létrejött a Nagy Imre utcai kétsávos körforgalom. A KRESZ és útbaigazító táblákat fonyódi üzemünkben történt gyártás után szereltük fel. (2015)
Az M86 autóút szilsárkányi végcsomópont ideiglenes terelésének kiépítése beton terelőfallal, sorvillogóval, sárga ideiglenes táblákkal.(2015)
Budapest egyik legfrekventáltabb pontján, az Erzsébet híd budai hídfőjénél telepítettük a HEO SV 200 SR egységekből felépülő, szolár tápegységekkel és rádiós hangolással működő sorvillogót. A berendezés segítségével Budapest egyik legbalesetveszélyesebb útkanyarulatát tudtuk biztonságosabbá tenni. A képre kattintva a működésről a YouTube-ra feltöltött videót tekintheti meg. A berendezés adatlapját innen töltheti le.